9.5.11

Today


Varit lite sjuk idag. Men det var helt ok att vara på jobbet. Fast när jag kom hem var jag heellt slut. Inte så konstigt, för kollade febern och den låg på 38,7. Så, ja. Kul. Not.

Well, well. Jag hade trevligt på jobbet med mina kollegor och kunderna. Tänker att det är ingen ide att vara hemma när man är sådär "mitt-emellan-sjuk". Då är det nog bättre för kroppen att varav lite aktiv och blev på gott humör när jag var med kollegorna. Det måste ju bara hjälpa en på traven med att bli frisk?

Fast blev ledsen när jag kom hem och såg diskberget som tornade upp sig. Orkar inte! Blir lätt ledsen när jag är sjuk. Så är det nog för de flesta. Men ska äta lite nyttig och god mat nu, sallad med kyckling. Hoppas jag blir bra till imorgon. Har verkligen gjort allt jag kan för det hittills idag åtminstonde.

Ha en underbar dag nu så hörs vi snart igen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar