31.5.11

Tagit vara på dagen


Jag har verkligen tagit vara på den här dagen.
På jobbet har vi raceat formel 1 i källaren, aka åkt på vagnen vi använder när vi slänger alla kartonger på jobbet.
Såå himla kul! Man måste göra det tråkiga till något kul, eller hur.


Min lediga tid har jag spenderat utomhus. Så fort jag kom hem bytte jag om och tog en träningsrunda, som blev till powerwalk, som blev till trädklättring med ustikt över hela Oslo.
Nice! Där satt jag i trädkronan och kollade in alla andra hurtbullar, till dess att regnet kom ösande ner. Var nästan så jag inte behövde duscha när jag väl var hemma igen.
Var ute i typ fyra timmar. Såå härligt!

Sedan ringde Josse mig och vem kan undvika att svara då? Inte jag i alla fall.
En toppendag alla kategorier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar