11.5.11

Myskväll


Bilden är alltså ej från ikväll, men gillar den så lägger upp den ändå, eftersom kameran varit på jobbet sen lördag.


Åå, vilken härlig kväll vi hade. Vi hade myskväll, gjorde smoothies och bara snackade, skrattade och hade kul. Man behöver minsann ingen tv med godis till för att ha myskväll. Mycket intressantare att umgås med sina vänner. Massage fick jag till och med. (Oops, glömde visst återgälda tjänsten, det får upprättas vid ett senare tillfälle.)

Nu är det dags för mig att sova. Är som ett litet barn med min sömn just nu. Sover 10-12 timmar varje natt, ändå är jag helt slut redan vid elva. Behöver det nog kan jag tänka.
Imorgon är det jobb och mitt "hemliga möte" som gäller. Spännande!
Kanske du får veta, kanske inte;)

Sov så gott nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar