18.5.11

Shoppingsugen



Det är något som händer när jag inte är på topp. Shoppingbegäret tränger sig oblygt på som en mindre ångvält.
Spelar ingen roll om jag hade haft alla kläder i hela världen (som om jag ens skulle kunna ha det, men du fattar) jag hade ändå blivit shoppingsugen och tyckt att :
- Inget jag har är snyggt längre! Bu,hu,hu.

Konstigt det där, när man får garderobskriser över huvud taget. För när man köpte plaggen tyckte man ju att de var världens bästa och efter ett tag ligger de liksom bara där. Skrynkliga i en hög.

Eftersom jag varken tog taxi, eller festade igår har jag ju faktiskt lite pengar över att spendera om jag vill,hehe.
Det jag hade behövt är i så fall en avslappnad kavaj, några bh:ar samt leggings i nudefärg som man kan klippa av till önskad längd och ha under de där genomskiinliga klänningarna,haha.
Fast man vill aldrig köpa det man faktiskt behöver. Konstigt fenomen det där också alltså!




Nice! Den här hade jag inte haft  något emot att äga. Tror den hade suttit jättefint på min kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar