10.5.11

studenten + släktfunderingar


Nu är det ca ett år sedan min minsta syster tog studenten. Vilken härlig dag! Älskar studenten. Det ligger så mycket i luften. Förväntningar och sådant. Man känner att man har hela världen för sina fötter.
Och så är det självklart ett firande i sig att man klarar av alla dessa skolår tycker jag. Även fast jag haft lätt för mig i skolan trivs jag bättre med att jobba faktiskt.

Är så glad över att jag har en så underbar familj. Hela släkten är banne mig fantastisk, alla på sitt sätt.
Älskar allihop! Jag är så lycklig över att jag växt upp med två föräldrar som älskar mig, haft möjligheten att vara på landet och leva ut min vilda sida och alltid haft någon att uppleva saker med - mina syskon. Vi bodde grannar med min farmor och farfar som också var en stor del av min barndom. Det var alltid så kul att komma till dem. Farmor hade alltid någon spännande att berätta om och farfar var alltid lite busig på sitt eget lilla vis.
Önskar jag hade haft min mormor i närheten också.

Ofta sågs vi alla kusin barn också och lekte tillsammans. Superkul verkligen!
Åter till mina systrar- det är inte alla som går så bra ihop som vi. Självklart rådde syskonkärlek med lite kiv och småbråk även mellan oss, men vi var aldrig "på riktigt dumma" mot varandra. Inte med mening åtminstonde. Vi har verkligen alltid haft kul tillsammans. Är så skoj att ha mina systrar även nu när jag är äldre. Man får liksom mer och mer gemensamt för varje år som går tycker jag. För att man upplever mer och mer saker, kan jag tänka.

Tack alla ni underbara i min släkt som alltid är så härliga. Det är alltid kul att se er! Forsätt vara dem ni är. Ni är underbara!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar