14.5.11

nämen hej!


När jag som bäst stog och småpratade med expediten på salladsbaren såg jag en av mina klasskompisar på gymnasiet i kön. Världen är liten ibland. Såå himla kul att se henne!
Jag gillade alla i min klass, men har ingen kontakt med dem nu. Fick inte direkt några starka band till dem eftersom jag hade nog med mig själv på gymnasiet tror jag. Jätte tråkigt, men tyvär var det så.
Hade jag träffat alla igen tror jag att vi hade haft grymt skoj alltså! För alla var verkligen så härliga personer. Ingen var den andra lik, men vi gillade varandra just därför.

Jag hade hemska gärna velat prata mer med henne som jag träffade, men jag skulle vidare till Emmeline och hänga i parken. Men gud vad jag älskar sådana här möten! Love, love, love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar