20.11.12

Tuesday feeling like a monday


God morgon fina ni!
Hoppas att ni sovit gott=)
Jag har sovit jättekonstigt och då jag väl somnat har jag bara halvsovit och tänkt/drömt om "Stressboken" som jag läste hela dagen igår. Har drömt om fågelhjärnan, CNS, Däggdjurshjärnan, CRH,amygdala och hormoner hit och signalsubstanser dit,haha. Underbart;) Skulle kunna skriva sida upp och sida ner om ord jag inte förstår vad de innebär just nu. Men det kommer senare. Ska på föreläsningen idag och sedan lär jag mig det viktigaste efter det =)

Sitter och äter en god frukost nu som en bra start på dagen. Sen är det dags för nya äventyr!
Btw.. är helt borta idagarna, trodde det var månadg idag och hela förra veckan var det fredag, i princip,haha.
Ha det gott nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar