8.11.12

Hemtenta

Har suttit sedan klockan nio idag med min hemtenta i hälsopromotion och pedagogik. Nu är den färdig! Tjohoo!
Väntar en stund med att skicka in den bara, ska ta en promenad, rensa huvudet och sedan kolla igenom den en sista gång. Utifrån att vi fått väldigt luddiga instruktioner känns det bra, men jobbigt att det varit just så luddiga instruktioner.


Det har varit så skönt för har inte behövt lägga så mycket tid på denna uppgift eftersom jag gjort deluppgifterna väldigt bra. Så ska fortsätta vara ganska noggrann på de mindre uppgifterna eftersom de har funkat så bra att jobba på detta sätt.

Är ju därför jag har kunnat följa med S till bland annat Gränna och Norrköping och träffa mina systrar igår kväll samt skratta och ha kul med Bella och Sara samtidigt som vi diskuterat lite kring pedagogernas teorier.
Jag är så otroligt glad att jag har lätt för att både läsa och skriva. Det är guld värt just nu!
Men som sagt, dags för en promenad nu =)

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar