12.11.12

Det bidde ingen pw, det bidde en...


Jag är stolt över mig själv nu! Jag gjorde ingen powerwalk idag utan jag joggade samma sträcka som jag brukar pw:a på. Även fast jag hade mycket träningsvärk och var seg och trött så gjorde jag det. Hade inte alls lust att träna heller men jag känner att det är ju måndag ändå och det är bra att börja veckan med bra vanor =)
 

Ju längre jag sprang desto bättre kände jag mig, jag var inte peppad eller så,vilket jag brukar vara eller bli, idag var det mer som om jag vore inne i något slags trans. Har aldrig upplevt detta då jag tränat förut. Väldigt skönt och en spännande känsla! Det kändes som om jag var ett med världen,haha. Även om benen kändes tunga som bly kunde jag ändå fortsätta på något mirakulöst sätt och jag klarade hela rundan vilket innebär att springa i 35 minuter för mig och då tar jag mig ganska långt. Tjohoo!

Som sagt, jag är stolt över mig själv att jag gick ut och gjorde detta trots att jag är så slö idag, men jag hade tyckt om mig själv även om jag inte hade sprungit. För vi är alla bra precis som vi är och vi har alla våra up`s and down`s.
Ha en härlig kväll nu! =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar