13.11.12

God morgon!

God morgon mina morgonpigga läsare!
Ser att det redan är några av er som kikat in =)
Idag ska vi ha en underbar dag. Roliga saker kommer hända samtidigt som vi även uppskattar de små sakerna omkring oss som ger det där lilla extra som ju faktiskt gör väldigt mycket.
Ta ett djupt andetag och känn livet i dig =)
Här får du en pepplåt att börja dagen med =) Och kom ihåg, även om man skulle råka vakna på fel sida så kan man själv alltid ändra så dagen blir bra, för du har den kraften inom dig =)






Den här låten hörde jag då jag var med Josse i Australien. Det roliga är att det var jag som skulle åka tillbaka direkt till detta underbara land, men då jag var helt pank och Josse träffat sin drömprins med stort D och han fixade en returnticket till henne var det hon som åkte istället =) jag tog det nästa bästa, Oslo,haha. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar