9.11.12

Träningsdagen

Man skulle kunna tro att det skulle vara en fruktansvärd träningsvärk jag skulle åka på efter igår. En promenad, en power walk och sedan ett gympass på det. Men det går helt okej alltså! Skönt! Känns attjag tränat men fokuserade mycket även på stretchingen igår så jag skulle slippa bli så stel.
Detta är veckan då jag tar hand om min kropp och tränar den. Har inte kunnat göra det på ett tag eftersom jag opererats, tidigare denna vecka hade jag kunnat träna igen men då har jag ju varit iväg. Men igår var dagen D.
Så otroligt skönt att göra bra saker för sin kropp! För den säger tack med en gång,haha.
Tränar jag blir min sömn mycket bättre också. Så det är värt för dig med sömnproblem att testa. Speciellt om det beror på att man grubblar och har sig om nätterna, för är man helt slut i kroppen däckar åtmnstonde jag ändå;)

Ha en härlig fredag nu! Det är helg mina vänner! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar