19.11.12

Lördagen


Lördagskvällen började med att Annika kom över till mig. Vi såg på film och pratade. Hade ringt Milla för om vi skulle mötas upp sen, hon var på middag hos några vänner, och hon trodde aldrig att jag skulle vilja gå ut efter att ha haft myskväll. Men, då det vankas dans är jag på,haha. Älskar ju att dansa!

Så då filmen var färdig åkte jag och Annika för att möta upp Millan hos Malin som hade middagen, Stina, Hampus och en kille till var också där och vi diggade loss till gamla hits från 70, och 80 - talet. Sedan bar det av ut i natten. Närmare bestämt till Park Lane. Helt okej ställe med väldigt bra musik framför allt. Och olika åldrar på klientelet vilket jag gillar =) Bra stämning på klubben men lite tråkig inredning, vet inte varför dock..Andra klubbar i den stilen har gjort det bättre helt enkelt. Men kan tänka mig gå tillbaka dit =)

Att dj_n spelade min sommarlåt gör inte saken sämre direkt, utan tvärt om avslutades kvällen på topp =)
och spårvagnarna klaffade då jag skulle hem, fem av fem toast på denna kväll alltså =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar