14.11.12

Krossade vinglas


Jag utser mig själv i mästare i att krossa vinglas då jag diskar. Dock har det varit tunna IKEAglas så inte så konstigt att de går sönder lätt, fast finns ju i och för sog många dyra märken som gör tunna glas också. Inget för Katarina utan här krävs helst barnsäkra glas, synd plastglas ser så plastiga ut,haha;)
För det hade nog varit det bästa i mitt hem nämligen, efter omständigheterna.

Har alltså lyckats med konsten att krossa två glas på två veckor nu och innan det gick väl ett sönder var tredje vecka ungefär...Och alltid då jag ska diska och är blöt om händerna. Jag greppar tag om glaset men slinter och tappar det i diskhon varpå det går i, om inte tusen bitar så en bra bit över hundra...eller njaaaa kanske en 10-20 bitar då. men hur som helst mycket!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar