16.11.12

Jul och fredagskänslor


Vilken underbar dag! Vaknade upp brevid min käraste och bara det är ju härligt!

Har haft fredagskänslor i kroppen både i onsdags och igår och idag är det "ännu en" fredag =)
Underbart! Min syster kommer snart hit och vi ska göra pepparkakshus från grunden. Degen är gjord i förrgår och nu ska vi designa och baka huset. Fast har aldrig gjort det själv förut, utom degen som jag måste göra på ett speciellt och hemligt sätt;) Vi går se hur det blir, kanske det bli en kub istället för ett hus i värsta fall,haha! Pepparkakskub är kanske den nya svarta?

Har någon av er fått julkänslor än? Jag har haft det till och från sen i somras! Och äntligen kan jag leva ut dem, tjohoo! Blir nog att pynta lite, med glitter som jag gillar, i helgen. Man måste ju få ha julpynt i en månad liksom och vi åker ju så vi missar två julveckor. Därför är det bara rätt att vi får pynta två veckor innan december börjar, eller hur =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar