14.11.12

Morongfunderingar om förändring

God morgon!
En tänkvärd sak är att då någon stor förändring i ens liv sker kan man bli väldigt omtumlad. Allt kan bli lite snurrigt vid stora omställningar. Då är det viktigt att mitt i allt "kaos" komma ihåg att då man är uppe i en stor omställning kan man även utvecklas som mest. Om en person har en kris och tex inte har någon aning om vad denna vill göra i livet kan man se det som att det är bra att man tänker på vad man faktiskt vill göra och aktivt letar efter just vad man vill på olika sätt. Tänk på vad du redan åstadkommit i ditt liv så tror jag du får kraft att göra förändringar till det positiva =) För du är stark och du klarar det!

Och som sagt, det är då man har dessa personliga kriser som man ofta utvecklas som mest. Det är tänkvärt tycker jag!
Jag kan säga att det har varit såhär för mig och ur de små dalgångarna har jag höjt mig tusen gånger om. Du har potential att förändra ditt liv. Om liv är möjligt är allting möjligt! Tänk bara på hur mycket det krävs för att vi ens ska finnas till på jorden, så många omständigheter som måste vara rätt för att människan skulle "komma till värden". Om detta går, och det är ju vi levande bevis på att det gör, då är allt möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar