24.11.12

The party-weekend


Detta verkar som den ultimata partyhelgen!! Det hade jag tänkt att det skulle vara för min del också, men med feber blir det "lungan" istället.
Fick en rolig inbjudan av Anna igår att hänga på en fest som utbytesstudenterna har, vilket tenderade att bli en vild sådan,haha. Vi snackar ju studentfest liksom;) Och i Göteborg gick Depeche Mode festen av stapeln, som jag velat gå på x antal gånger nu men aldrig klaffat med datumet hittils.
Idag var jag bjuden på inte mindre än två fester, en get-together med barhäng, hänga med några till Yaki-Da och även gå vidare till Loftet efteråt. Loftet är en typ av svartklubb och numera måste man få en inbjudan för att ens kunna gå dit. Och idag hade jag alltså en inbjudan, men ja, sånt är livet ibland. 

Att Thailand finns runt hörnet gör att det går bra =) Jag SKA vara frisk till dess alltså! Men annars hade det kliat i fingrarna att vara hemma en sådan toppenkväll som detta är och i fredags! Så snälla, ös på lite för mig med =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar