12.11.12

Måndagsplaner


Tjohoo!
Idag strålar solen över Göteborg, ska iväg på en power walk senare men först lite mer frukost och se ett avsnitt av Desperate Housewives sista säsong. Såg nästan hela då jag bodde i Oslo men sedan hade jag aldrig möjlighet att se klart
och nu äntligen har avsnitten som jag missat kommit upp på en gratis streamsite som heter swefilmer.com =) underbart! Så nu kommer jag äntligen få reda på hur det går för de hysteriska fruarna. Älskar detta program alltså. Det vänder hit och dit hela tiden och man vet aldrig vad som kommer hända härnäst, samtidigt som det är en god portion humor i den.

Sedan ska jag vara seriös och läsa det vi ska ha läst till denna vckas lektioner. Vi har lektioner tisdag, onsdag och torsdag så hinner bara förbereda inför dem idag eftersom jag vet hur trött jag blir efter en dag i skolan med massor av nya kunskaper som ska tas in. Då orkar inte min hjärna plugga mer efter de sex timmarna vi är där. Därför är det lika bra att klara av det nu =)

Vad är dina planer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar