9.11.12

Fixat och klart


Nu har jag fixat lite allmänt inför de kommande veckorna och tiden jag ska iväg på semester. Har beställt alla böcker vi behöver med mera. Ett pillande eftersom en site har en bok som är billig, men nästa dyr så man måste köpa ungefär en bok per ställe.

Men om man är student och inte har så mycket pengar är det värt att lägga lite tid på detta. Tänk då Zlatan som twittrade om att han tjänar 100,- i sekunden och att om han tappade några pengar var det inte värt tiden att böja sig ner och ta upp dem. Då snackar vi rik! Är inte riktigt där ännu. Jag är snarare den som blir överlycklig om jag hittar just en hundring på marken. Vilket jag gjorde för någon vecka sen! Jippi! Den fick gå till att betala min och halva S`s pizza en dag då vi inte orkade göra mat;) Nice! Kanske var det Zlatan som varit i stan och tappat den hundringen? Hmmm;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar