27.11.12

Dagens

Vilken tur att jag gick till vårdcentralen idag alltså! Har fått lite olika häxbrygder att testa och ta med till Thailand nu ifall de första sakerna ej hjälper. Nu ska jag bli frisk alltså!
I middags kom mamma hem till mig och pysslade om mig och tog hand om mig lite. Det var nästan som julafton eller födelsedag för fick lite fina presenter =)

Några snökristaller i glas att pynta lägenheten med, ett presentkort på en adventsstjärna till mig och S, lite choklad ( den bästa medicinen) och lite annat smått och gott som man kan behöva då man är sjukling.

Var så skönt att ha henne hos mig och få umgås lite innan resan också. uppskattar verkligen att hon tog sig tid och åkte hit för min skull! Tusen tack mamma!

Sedan gick hon iväg en sväng på stan och jag fick istället sällskap av Camilla. Jag var såpass bra att vi satte oss och gjorde kristyr på pepparkakorna jag och S gjorde för en vecka sen. Ska inte säga att de blev superfina, men fina och coola blev de! =) Och superroligt att pyssla med sådana saker. Det är bra att göra något även om man är mindre bra, så kan man göra det man gillar som man orkar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar