21.11.12

Drömmar om undergång


Inatt låg jag och frossade och då jag väl somnade drömde jag hemska drömmar om att jag var i Oslo och onda människor gjorde så att jorden skulle gå under. Jag blev varnad att ta mig därifrån av en "James Bond man" som sedan åkte iväg på sin motorcykel.
Men jag kunde inte åka därifrpn eftersom min mobil inte fungerade och S skulle möta upp mig där i stan. Så började jag se hur Nesodden, en halvö utanför Oslo började brinna upp, lava rann netrför krönet på berget och ner i havet, samtigit som vattnet sjönk och säkraste sätt var tydligen att lämna Oslo med båt, men på något sätt gick inte det längre för båtarna klarade inte av lavan.
Nu då jag gick upp märkte jag att jag har feber=( åh neeej, inte idag. Det är en väldigt viktig dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar