27.11.12

Äntligen bättre! =)

Hoj hoj!
Efter en sjukhelg, så märkte jag imorse att jag ÄNTLIGEN börjar bli bättre! Kunde lika gärna vunnit en miljon, så glad blev jag över att vara på bättringsvägen! =)
Har haft det riktigt painfull här borta, med supermegabihåleinflammation. Men imorse kändes det bättre. Underbart! vilken lättnad! Inatt då det var som värst och jag inte kunde sova bokade jag en läkartid till idag. Så ska iväg på den nu ändå för säkerhets skull, Så det inte är så att jag behöver äta antibiotika eller ngt, hade varit hemskt om Thailand blir förstört bara för att jag ej fick medicin liksom. Men gillar inte antibiotika, har som tur är sluppit det i fem års tid. Hoppas det är lugnt, men som sagt, bra att gå och kolla.

Förresten, läkaren som gjorde utredningen på mina svimningar hade tydligen ringt i fredags! Men jag fick inte talsvaret förrän igår då vårdcentralen stängt=( Han sa att det var viktigt att jag kom ner och tog fler prover igår och hade en tid för mig då=( Men den hade jag ju ingen aning om, så är lite därför jag behåller den här tiden idag, eftersom jag ändå måste ta mig dig och göra några prover så de blir gjorda.
För resten av vecka måste jag vara i skolan, så är det. Annars kommer jag inte klara kursen eftersom detta är de tre viktigaste dagarna. Som jag tyvärr missar en på, men det kommer lösa sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar