13.4.11

Vackert


Tusen miljoner strålande stjärnor
Ser folk i mina ögon
Då 
Jag 
Tänker på dig


Visst är det en vacker mening! Kom på den själv. Blev inspirerad av personer som varken kan eller vill dölja sin kärlek. Så man ser rätt igenom dem vad de tänker på. Att de tänker på den de älskar. Jag tänker aldrig nöja mig förrän någon gör så mot mig. Kärlek är det finaste vi har. Ta vara på det!

Jag har så otroligt mycket kärlek att ge så det finns inte. Det är något inom mig som aldrig tar slut. Men jag ger bara av den till dem som vill ha den. För jag har respekt för mig själv. Varför ska jag springa efter någon som ändå inte vill ha mig. Det är en fråga som jag alltid undrat över, varför vissa gör så. Försöker få någon som faktiskt inte gillar en, att tycka om en. Finns där kärlek så finns det, det är inget man kan tvinga fram.
Då är det bäst för ens egen skull att låta den personen gå och gå vidare Även om det är jobbigt i stunden..

Massor av kärlek till dig!!
Ha en underbar kväll nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar