30.4.11

Gjövik + mysparty

Sådär ja! Nu är jag hemma igen en sväng. Idag känner jag mig sådär "backpacker-chill". Underbart. Glider omkring och bara njuter av livet. Igår var en härlig dag!
Var ju i Gjövik och jag kan säga att det är ett mysigt litet ställe. På dagen när mitt sällskap jobbade gick jag omkring och hittade världens finaste sjö med riktgit fin utsikt så långt ögat kunde nå. Efter det joggade jag tillbaka mot huset och grillad mat. Mums!

På kvällen festade vi till det lite enkelt. Någon smirnoff, gott sällskap, lite monopol ( jag vann;) ) och skrattfest med youtube-klipp gjorde att det blev en sånndär "gott o blandat kväll". I like. Jag var den som tänkte lägga mig först men efter att ha sminkat av mig och fixat iordning inför kvällen blev det tillslut som så att jag var den sista som lämnade festen. Kunde inte sluta, för vi hade så kul. Gjorde "shuffledansen" till "Party Rock" och röjde till den gamla dängan Natteravn tills ögonlocken började ramla ner. Plus de där jädrans roliga youtubeklippen. De upphör aldrig att förvåna. Och norsk humor är verkligen min grej! Hihi! halv fyra var det dock läggdags för mig.

Upp halv åtta igen.
Så nu ska jag bara ta hand om min kropp, ge den lite sömn och vila samt grönsaksdrinkar. Så är jag på topp igen inför min fest ikväll.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar