29.4.11

I have seen

Musiken till denna låt blir jag bara så sugen på att shoppa till. Kanske før att jag hørde den førsta gången på HM før tusen år sedan, i princip, det kanske var hundra år sen om jag ska vara ærlig;) Oavsett, att bara gå runt bland alla fina frestelser och samtidigt ha dessa toner i øronen ær hælrigt. Och vem blir liksom inte sugen på att køpa en långklænning før de dær extra lata dagarna i solen?

Scenario nummer två som jag har till den hær lilla trudelutten ær:
Tænkt dig, bara glida omkring till den hær låten, lite slappt i det du hittat i klædhøgen før dagen. Så beger du dig ut før att se vad som hænder. Allt kan hænda, du har alla møjligheter och du har hittat ditt inre lugn så du vet att allt blir bra oavsett vad som hænder. En sådan kænsla får jag i kroppen nær jag lyssnar på den hær låten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar