13.4.11

Fever when u hold me tight?



Feber igår och mer idag. Jag vet exakt varför. Som jag skrev igår, har sjukdomar svårt att leva i en kropp som mår bra och hos en person som är glad. Det var jag helt klart igår, supermega glad. Men, i helgen var jag tvärtemot ganska nere och låg. Det var då bakterierna slog till, and I guess nothing could stop them. 


Ja,ja. Nu är jag som sagt på bra humör igen, så då kommer det gå över snabbt tror jag.
Jobbade ju igår, för jag tror att det kan vara bra att röra på sig lite även om man är sjuk. Sålänge man inte verkligen anstränger sig tror jag det är bra. Gick hem vid ett ,för då sa kroppen stop! stop!, ta det lugnt.
Idag kan det hända att jag behöver jobba tre timmar, eftersom det är svårt att få folk att ersätta just nu. Men tre timmar är verkligen en annan femma än 8 timmar, som jag egentligen skulle jobbat.

Fast hoppas på att jag kan bara vara hemma och kurera mig.
Ingefära, alger, citron, frukt och bär och färska grönsaker ska hjälpa mig med det. Igår åt jag bara rå mat, och jag kände verkligen att kroppen mådde bättre av det. Tror jag hade varit mer sjuk annars. Så ska jag meditera lite också. Det hjälper också inifrån.

Ha en underbar dag nu!!
Kärlek till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar