17.4.11

Underbara människor

Jag älskar verkligen att träffa glada, trevliga folk. Dem som ler mot en, är sig själva och njuter av livet. Precis som mig. Jag vill bara umgås med dem som gillar mig för den jag är. Då blir det som bäst. Man ska inte tvinga sig in i folks liv. Men, jag kan gilla personer oavsett =) För jag mår bra i mig själv, då kvittar det vad andra tycker och tänker om mig. Det rör mig inte i ryggen.

Igår var det bara massor av tipp-topp personer på festhumör på Telenor Arena. Jag kunde prata med alla bara sådär. Sånt gillar jag skarpt! Självklart fans det vissa som hade lite mer "det lilla extra"=) Sådana personer kan göra ens dag/kväll helt klart!

Jag är lycklig att jag får uppleva så mycket i mitt liv. Göra så mycket, träffa så många underbara =)
Vem kan låta bli att vara glad då =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar