21.4.11

Packar och klart


"I go for you, black and blue" - skulle detta inlägg kunnat heta. Åtminstonde när det kommer till klädvalet för helgens bravader.






Då blev det plan B. Den bästa plan B jag kunde få. Ska nämligen till min syster Annika som jag tidigare skrev om.
Nu har jag packat klart min lilla väska. (numera stora väska, eftersom min andra kära syster tagit min,hehe)
Resten av kvällen ska jag bara spendera med att skriva lite mer på någon låt, ta en promenad och bara njuta av livet.

Såfort jag kommer till Göteborg är det semester alltså. Då ska jag leta upp ett raw-food ställe på Haga, sätta mig och läsa tidningar på cafeer och träna i Slottsskogen. När Annika slutat jobba kommer vi leva livet om kvällarna och bara ha det gott. Bara njuta av livet. Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar