12.4.11

Sensation Here I Come


Gissa vem som fått tag på två VIP biljetter till Sensation White för halva priset? Moi=)
Aahhh! Jag hoppar runt i hela lägenheter (den är i och för sig pytteliten men ändå) och är så himla glad! Precis vad jag behövde. 

( Inte min plånbok dock, men whatta ****, det får bli lite fattigt utöver detta och Köpenhamn om det så ska till.
Jag gillar ju att leka fattig ibland, en utmaning liksom)

Men första ska jag alltså leka VIP. Hittade föresten världens finaste vita klänning också, från HMs  Conscious Collection. Endast 399 spänn för den! Som hittat. Men som sagt, nu blir det fattigt efter det;)

Längtar ihjäl mig! har haft lite feber idag men nu är den som bortblåst, glädje är grejen alltså. Då finns det inte plats för sjukdom i kroppen.
Vill att det sak vara lördag nu=) Då ska jag och Johanna shakea loss till bland annat Aviici, Benni Benassi och Funkagenda. Can`t wait!!
Det kommer bli grymt!

Här är lite bilder från helgen btw..





Ja, det blir alltid såhär stökigt efter att jag har provat kläder och fixat mig inför fest;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar