7.4.11

Cool Klänning!


Jag bara älskar den här klänningen! Köpte den i England när jag var där sist. Den sitter som en smäck tycker jag. Trodde aldrig jag skulle passa bra i den röda färgen men det går visst då. Sen ska jag självklart fixa någon snygg sminkning samt fint hår till.
Tycker det blev snyggt att matcha med guld och svart i accessoarväg. Men man behöver ju inte köra sådär mycket "all in" med smycken som jag gjorde på fotona. Kanske tänker köra på antingen eller, vad gäller skärp och halsband.











2 kommentarer:

  1. Skitsnygg! Långklänning va? :) Köpte en randig långklänning idag och nu längtar jag bara till varma sommardagar och nätter så jag kan börja använda den ute :D

    SvaraRadera
  2. Japp. Låmgklänning=) Värmen har redan kommit till Oslo idag=) Yay! Så nu är det kläningsvärder=)
    Trodde aldrig jag skulle passa i långklänning, men där hade jag fel=)

    SvaraRadera