3.4.11

Todays plans

Vad ska jag göra idag? Det är frågan. Det känns som en bra dag alltså. Sovit fem timmar, men känner mig i alla fall okej. Det finns två kategorier för dagens göromål. Det jag vill göra och det jag antagligen kommer göra.

Vad jag vill göra:
Att solen ska skina. Jag och mina vänner sitter med solbrillorna på vid Lektern ( Det största hänget i stan vid fint väder, ligger vid havskanten på AkerBrygge och är alltid proppat med folk vid solsken) med varsin toast samt någon smoothie och bara pratar lite allmänt.

Vad jag antagligen kommer göra:
Möjligtvis ge mig ut i duggregnet för en promenad och sedan blir det min lilla synd, "bad tv-shows", för hela slanten. Då menar jag att kolla på realityserier som Paradise Hotel eller Bigbrother samt Desperate Housewives. Jag vet, de två första programmen är verkligen baaad, men det är något skönt i att kolla på andra när de gör saker, de tillfällen man inte orkar göra något själv,hehe.




Well, well. Vi får se vad som händer helt enkelt=)
Ha en underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar