7.4.11

"Onsdagsunderbarhet"

Igår var en perfekt dag.
Jag vaknade klockan åtta, gick upp, åt en god frukost och begav mig därefter ut på en powerwalk/joggtur mot jobbet.

När jag väl var där hade jag bara härliga kunder. Superhärliga verkligen! Dagen gick supersnabbt. Kvällen också. Jobbade med underbara Caroline. Då jag jobbar med henne känns det inte som ett jobb, för vi skämtar och har kul hela tiden. Det älskar kunderna! För vi pratar med varandra och med kunderna på samma gång. Svårt att förklara men de gillar det=)
När vi låste dörrarna för kvällen stannade jga kvar två timmar för att fixa vår nya kampanj till idag. Det skulle egentligen vara gjort under öppettiden, men vi hade kunder jämt och de går självklart före allt annat. Så då fick det bli lite övertid. Gör inget allt för mig att ställa upp när jag kan det. Och när det inte är folk man ska hjälpa hela tiden går det snabbt att fixa snyggt i butiken.

Då klockan blev 22 tänkte jag att, nu får de ta resten imorgon. Jag tog mitt pick o pack och gick över gatan till Carly och Johanna som kollade på Black Swan. Undrar om jag ska våga se den?? Alla säger att den är så läskig, men nu är jag faktiskt inne på att se den ändå. Var superskönt att bara hänga med dem hur som helst. Brukar gilla att vara själv en timma efter jobbet och bara samla ihop mig så att säga. Men med folk man verkligen kan slappna av med går det bra att umgås oavsett. Som igår. Jag var absolut inte i någon toppenform, men man måste få lov att visa alla sina sidor.

Summa summarum - det var en himla härlig dag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar