18.4.11

Kvällsmats-prat

Sitter i detta nu och njuter av en bärig smoothie. Vinbär - både svarta och röda, blåbär och granatäpple ska ge mig kraft och energi att ha en toppendag även imorgon.

Stack inom Spar för att handla lite till mina morgondrinkar. Personen i kassan undrade hur jag gör för att vara så ofta på topp som jag är. (Handlar ofta där så de vet vem man är om man pratar med dem. Så hon har träffat mig ett antal gånger nu.) Jag svarade att det var skoj att hon tyckte så om mig och att det kunde vara mina goda morgondrinkar som gjorde susen, eller att jag ofta tänker på allt jag har i livet som jag är glad och lycklig över.
Om man bara ser hur bra man har det är det lätt att må bra och vara glad. Och det vill vi ju=)

Ha en underbar kväll nu!
Själv ska jag sova strax eftersom jag ska upp tidigt och ta emot varor imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar