17.4.11

Honey, Im home!


Sådär ja. Nu är jag hemma. Varit världens bästa partykväll.
Är totalt slut men är så det ska vara när man festat 16 timmar,haha. Sitter och klunkar i mig en citrusdrink med ingefära och selleri. Behövs!!


Det coolaste som hände igår som inte hade med festen att göra var att jag av alla 23 000 personer, gissa vem jag först träffade på när vi väl kom in? Jo, samma tjej som jag satt på bussen med. Hur coolt är det liksom!
Awesome! Festade först mycket med dem, sen hängde vi på vippen och sedan minglade jag mest runt.
Det var en underbar kväll!! Skriver mer och lägger upp foton och klipp så fort jag fått sova lite.

En sak till-. Så himla underbara människor det var på Sensation! ALLA var hur gulliga som helst, glada och trevliga. Såg bara glada ansikten omkring mig. Älskar!!


Ha en underbar dag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar