28.4.11

Cd-spelare

I förrgår klagade jag för mig själv över att min mp3 bara hade tråkiga låtar. Gissa vad som hände då rå`?
Jag glömmer kvar den på jobbet,haha. Får skylla mig själv. När jag sedan skulle träna på kvällen blev jag så himla opepp. Jag behöver musik, alternativt en personlig tränare, för att verkligen köra ordentligt.
Letade lite i mina lådor och hittade min gamla vän cd-spelaren.
Den tar mp3 filer så jag har massor av skivor att spela med några hundra låtar på dem vardera.

Satte i en av dem och blev såå nostalgisk. Detta är liksom musik jag lyssnat på sedan jag gick i nian ungefär. Och fram till ca ett år efter gymnasiet. (Jag är den som använder saker till de i princip går sönder.)
Var så himla kul att lyssna på dessa låtar. Så på bussen mot jobbet igår fick cd-spelaren också hänga med.




   

Yeah! Här sitter jag och är cool med min cd-spelare;)

  

Innan bussen kom - som du ser körde jag på en liten minihatt igår =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar