3.4.11

Funderingar på kvällskvisten


Jag gillar att vara fri, inte ha några måsten eller krav.
Jag gör saker för att jag vill det, inte för att någon säger det.
Jag har många olika sidor.
T.ex: Ena dagen bryr jag mig inte alls om vad jag har på mig, medan jag nästa dag kan vara i princip värsta fashionistan och stylad. Fast det är faktiskt inget fel i det. Visst är det lov att gilla olika saker, så länge man är lycklig=)

Det är det som är grejen med mig. Att jag är väldigt ombytlig. Jag gör saker hellre än noga. Kanske blir jag aldrig färdig med mina målningar, låtar eller plagg jag syr. Grejen är att sålänge jag har kul när jag gör det kvittar det för mig. Det är att ha det bra som räknas. Inte att prestera resultat i alla lägen, högt och lågt.

Men! När det kommer till relationer, vänskap och kärlek är det helt klart vad man gör, som räknas. Det är väldig lätt att säga massa saker, men blir det aldrig slag i saken kvittar det, tycker jag. 

Vad tycker du?

Ha en underbar kväll nu snygging!!
Kärlek och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar