1.2.12

ditt och datt


God förmiddag=)
Har tränat bra denna och förra veckan alltså. Det märker man på att jag som annars är seg mellan 1-2 timmar efter jag går upp nu är mer energisk redan efter en kvart. Yay! Mer livskvalitet. Älskar att träna.
Var ju på gymmet igår. Så himla kul. Har inte gymmat på ett år ca, fast har ju gjort egen träning massor. Trodde dock jags kulle vara mer otränad än jag är, men jag har blivit starkare. Så att träna i naturen är verkligen toppen.
Men är skönt att komma in under tak de månader som åtminstonde isen ligger på backen. Försökte träna ute igår men det går bara inte, för man kan inte ta i när det är så halt ute.

Idag ska jag träffa en vän till mig som det var oerhört länge sen jag såg. Ser verkligen fram emot det.
Innan dess ska jag göra allt jag kan för att komma in på någon utbildning och om jag hinner uppdatera mitt CV. Ska hitta mig ett jobb är planen om jag ej kommer in på någon skola.

Plötsligt kom ett stort pannkaks-sug över mig. Undrar om jag ska ha det till lunch idag,hmmm?;)
Ha en underbar dag nu!! Kramar och kärlek.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar