21.2.12

Today


Jag har tagit fel på dagarna och tror att jag ska åka imorgon,haha. Fast i princip ska jag det då det är tre på natten min resa börjar. Var så himla produktiv igår, en klapp på axeln till mig själv där alltså! Idag ska bli nästan likadan. Har kommit på att jag jobbar bäst om kvällarna, då är min hjärna på topp från klockan fem fram till åtta.
Har du någon tid på dygnet som du är som mest skärpt och det känns som du klarar av allt?

Idag är det dock skärpning från början som gäller;) För ikväll ska jag och S ha dejt, vill få undan så mycket som möjligt till dess. Sen ses vi ju ej på minst sex dagar =( För vissa är det helt okej, men då jag hittat mitt livs kärlek är varja dag utan varandra oerhört tom. Men ser så himla mycket fram emot att träffa Josse, Helena, Micke och Chris såklart!!!

Idag blir det alltså jobbsökningar, fila lite mer på CV, det kan alltid bli bättre, göra lite allmänna fixsaker som gå till banken m.m. Plus skypea med Josse och börja packa väskan, wiee=)) Jag brukar åka väldigt tomhänt till Josse, men nu är mitt ekonomiska läge lite annorlunda så är bäst att fylla upp väskan med allt jag behöver för en lyckad vecka,hihi. (Annars brukar jag ju shoppa en hel del under mins vistelser i England,haha. Saknar det.)

Vad är dina planer för dagen? Ha det riktigt gott nu! Kramar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar