2.2.12

Möte på spårvagnen

Det var så himla kul. Märker att fler och fler börjat läsa min blogg, (trotts brist på bilder,hehe.
Men ska verkligen försöka ta mig i kragen och lägga upp foton oftare nu!)
Var en person på spårvagnen som helt plötsligt sa hej till mig. Ja sa såklart hej tillbaka, även om jag inte kände honom. Sen sa han att han brukar läsa min blogg och tycker den är inspirerande. Shit vad glad jag blev och superpeppad av detta!
Pratade lite allmänt till jag skulle av på nästa stopp. Sen sa vi hejdå och gick vidare i våra liv. Är så kul för även om jag kanske bara har 100 läsare i snitt så kan man ändå göra skillnad för vissa, på något sätt =)
Så det tycker jag är bevis på att vi alla gör skillnad i våra möten med människor, oavsett om det gäller möten i verkliga livet på olika sätt eller i den virtuella.

Ha en riktigt go eftermiddag nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar