28.2.12

Äntligen hemma efter mardrömsresa

Rubriken gäller enbart resan från Manchester till Göteborg. Resten var sjukt kul=)
Men mår så himla dåligt just nu, har fått spysjukan eller matförgiftning.
Har knappt ätit på två dygn så svimmade i stan när jag skulle hem ( ganska logiskt egentligen men jag har inte kunnat äta) och varje sekund i 11 timmar var en plåga för att slippa spy. Därför en mardrömsresa.

Försökte meditera och bara tänka på min andning och det hjälper som tur är, men man blir inte frisk av det såklart. Men som sagt annars har jag haft det toppen i Manchester. Så underbart att träffa josse, Micke, Chris och Helena =))

När jag kom innanför dörren till mitt hem i Göteborg möttes jag av en underbar hälsning på våran "write-wall", en städad lägenhet och fylld kyl =) Plus att jag såg en gullig lapp under min kudde nyss. Det gjorde min dag!!

2 kommentarer:

  1. ja då har är vi 2! fast det kommer andra vägen... vad fasen har vi råkat ut för? Tack för sist! var kul att se dig igjen! kram H

    SvaraRadera
  2. stackars!!! Ja så himla kuul o se dig oxå=)) yay!!!

    SvaraRadera