3.2.12

God middag=)

Tjohoo!
Idag är det helg! Så himla skönt. Vad är dina planer för denna weekend?
Fredagen ser ut som så att jag ska träna och fixa mig snygg inför helgen, kanske möta upp syster och ikväll ha en myskväll med min kära. Vi ses inte så himla ofta p.g.a hans jobb och band men det är viktigt att ta tid för varandra och vi är ändå bra på att hitta den tiden.

Imorgon ska vi gå på något som hette Kvibergs marknad, eller något sådant. Jag har ingen aning om vad det är för ställe, men S säger att det är som att komma till en annan värld. Låter ju hur nice som helst!
På kvällen ska jag dock festa. Får se med vilka, det är bara att hänga på =)

Ha en underbar helg nu!!
Kramar






Som du kanske ser i bakgrunden tog jag med mig en liten souvenir från Olso;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar