2.2.12

Allt för min syster

Ser att det går en bra film som jag verkligen rekommenderar. Den sänds på kanal "Sjuan" ikväll. Vet inte vad det är för kanal, jag har den ej, men för dig som har den tänkte jag ge ett tipps. Se Allt för min syster klockan nio ikväll.
Jag var personligen och såg den på bio då den kom, med min underbara vän Emmeline. Man satt som fastklistrad hela tiden. Den är väldigt härlig men samtidigt sorglig i slutet, fast på ett bra sätt. Jag har aldrig varit med om detta fenomen som inträffade i biosalongen i Oslo tidigare. För alla verkligen ALLA grät i slutet. Först gjorde jag och Emmeline det också, men sen blev det så surealistisikt och så himla för mycket att vi började asgarva istället åt alla snyftningar som drogs i salongen.
Inte kunde vi sluta heller,
det är helt klart ett av mina bästa filmminnen. Kan tänka vi fick en del arga blickar på oss från folk som trodde att vi skrattade åt filmen, men som sagt, vi skrattade ju åt det faktum att verkligen alla satt och snyftade och det lät så himlaaa kul,haha.

Ja, se filmen helt enkelt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar