29.2.12

Jag har ätit + festplaner

Wiehoo! Jag har känt en sån härlig matlust idag! Underbart att vara bättre. Nu har jag ätit lite middag, ja middag. Du läste rätt,haha. Under fyra dagar har jag knappt kunnat ens dricka något så detta är ett himmelrike. Kommer må mycket bättre imorgon.

Men så länge jag är frisk på lördag är det lugnt. Då har jag ju min fest du vet =) Håller på och planerar lite inför den redan. Kollar vilka klubbar som kan vara aktuella för fest efter min fest, vad som ska hända på min fest o.s.v. För är det fest så vill jag att folk ska trivas och ha kul. Det tråkigaste som finns är om folk bara gör drinklekar och dricker. Då får man ju ingen chans att lära känna varandra eller umgås utan det enda centrala är att dricka.

Så jag ska ha en vanlig lek och en tävling med ett fint pris i vinst. Det är bra med samarbetslekar för man lär känna varandra snabbare då, eftersom många ej kommer känna varandra sedan innan.
Kom gärna med tipps =) Har förslag men du kanske har en ännu roligare ide`=)

Kleem!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar