8.2.12

Wanted: Toppenfrisör i Göteborg

För det första, jag skriver nästan alltid Götebirg när jag ska skriva Göteborg. O och I ligger som du vet brevid varandra på tangentbordet och det är såå lätt för mina fingrar att slinta över till i:ett istället för att behöva sträcka sig heeela vägen bor till o:et;)
För det andra är jag världens sämsta på att skriva rättstavat på en dator. Jag vill skriva så snabbt att allt blir fel så i slutändan får jag ändå gå tillbaka massor och ändra alla stavfel jag gjort = det är ännu längre tid,haha. Då jag skriver mail till dem jag känner skippar jag att ändra stavfel, de vet att jag är en slarver, men ibland får jag tillbaka ett svar om att det inte gick att tyda det minsta om vad jag ville, oops;)

Nu till saken:
Mitt hår är slitet som bra den, det växer som ogrääs. Lyxproblem jag vet. Det är en hatkärlek att gå till frisören. Vissa lyssnar verkligen på hur man vill ha det och då blir den en lika underbar upplevelse som att gå på spa då jag gör mitt frisörbesök. Men många är vi som blir suuperbesvikna efter att vi satt oss i frisörstolen,  man vet exakt hur man vill ha det men nästan alltid blir  håret på något annat sätt.
Till trots för man beskriver och beskriver i all oändlighet. Jag klipper mig därför själv istället. Men en gång i halvåret eller året kan det vara bra att gå och få en bra form på håret, det ä mycket lättare att fixa resten själv då nämligen.

Vet du någon bra frisör i Götebirg/Göteborg? Helst en manlig, för då är chansen större, åtminstonde för mig, att det blir bra.  Av någon anledning=) Grundat på mina egna tidigare erfarenheter.
Ååå i Oslo träffade jag ju världens bästaste frissör Alexander,(har jag berättat om det?) som visserligen var lärling med superduktig och som jag klickade med såå mycket. Önskar jag var i Oslo nu=) Miss U!!


Ha en toppendag nu!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar