8.2.12

Boknörden

Det är dåligt med inspiration idag. Så CV skrivandet har lidit av det. Ska låta det vila ett tag nu och istället ta och bege mig till biblioteket och låna lite nya böcker. Har precis läst klart tre stycken. Ja, jag gillar att ha lite olika saker att läsa. Det blir roligare med variation.

De titlar jag har kammat mig igenom nu är:



Bäst att kolla upp både de positiva och negativa aspekterna om barn innan man funderar på att sätta något nytt liv till världen...Skriven på ett skämtsamt, fackligt sätt, fast boken är helt seriös.




Konsten att vara bekväm i sitt eget sällskap. Jag är visserligen sambo snarare än självbo, men det är alltid kul att utvecklas i sig själv =)



Jag gillar HP! Läst alla böcker både på svenska och engelska. Denna sista del i sjuologin hade jag läst klart på engelska veckan efter den kom ut, men jag tycker verkligen det är mycket roligare att läsa HP på svenska. Älskar typsnittet i böckerna. Det är den finaste typ av text jag vet, och den skönaste att läsa också. Nördigt va;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar