8.2.12

Sova sova säng säng säng?;)

Tjohoo!!
Har du sovit gott?
Det har jag kan jag be o få tala om;) Tog himla lång tid till jag somnade dock, läs efter 02, det tar längre tid att somna när man är van att ligga och mysa med min älskade innan. Det blir så himla tomt och en konstig känsla. Men sedan vaknade jag utvilad efter att ha sovit non-top.( Åå gud va gott det är med non-sptop by the way!!) För det gör jag inte om jag sover med någon.
S klocka ringer vid sex och jag kan inte somna om igen förrän han har gått vid halv åtta någon gång. Fast det lär man sig säkert efter ett tag.

Det är lite kul för vi är båda "superlättväckta" och kan typ inte somna om då man vaknat;) Men som sagt, vi kommer vänja oss. Man får tänka att det gör inget och försöka slappna av istället.

Nu ska jag snart iväg mot gymmet och möta upp Annika. Ska bli så kuuul!!
Kramar!!



Om man inte orkar fixa sig är det beprövade glasögontricket enormt populärt;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar