19.12.11

Underbar helg

Även om just incidenten med min utbildning känns sur har resten av min lördag - söndag - måndag varit fantastisk =) Idag var det jag och min syster Annika som hängde hela dagen. Var så kul att se henne. Vi har inte setts sedan innan hennes resa, ja utom igår vid Musikhjälpen.

Igår var jag och träffade S föräldrar plus farmor för första gången. Vilka härliga människor! Älskar när jag träffar personer som har kärlek inom sig som strålar ut. Kändes väldigt välkomnande och avslappnande att vara där. Sen kan man så klart undra vad de tyckte om mig, men jag gillade dem väldigt mycket oavsett =)

Efter det gick jag och S till Glasburen i centrum för att dansa loss med våra vänner och min syster. Ska lägga upp en eller flera videos om det sen. Där var det verkligen härlig stämning!! Jag var även där i lördags då jag väntade på att S skulle komma hem från resan. Träffade helt fantastiska folk då, de som var där var så glada och öppna, älskar!!!

Jo, min reunion med min älskade ja, måste skriva lite om den. Då vi såg varandra på stationen fanns det inget annat omkring oss, då existerade enbart vi och resten blev suddigt dis. Tänk vilken tur att vi träffade varandra.
Att få uppleva sådan här himlastormande kärlek är helt magiskt. =)

Där är godbitarna från min helg. Har glömt sladden till kameran så bilder kommer senare =)
Ha en underbar kväll nu! Kärlek och kramar till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar