11.12.11

Gravid


Jag har flera gånger denna veckan drömt att jag varit gravid. Då jag inte alls har några planer på barn what so ever så undrar jag starkt vad dessa drömmar kan betyda. Jag ville verkligen veta så googlade lite på det. 


Det verkar som att en dröm om att man är gravid, med en stor mage, betyder att barnet symboliserar en kontinuitet i livet samt framtidens möjligheter, eller en längtan efter inre mognad. Det kan också stå för att man bär på något som kommer att födas. Om ens liv kommer förändras mycket. Som det faktsikt kommer göra för mig nu. Så tror det är därför säkert. Det kan också stå för att man håller på att få massa nya ideer om något men att de ej tagit form ännu. Verkar spännande hur som helst och kan förstå varför jag drömmer att jag är gravid nu ändå.



Tänkt att det kan se ut såhär i våra kroppar. Ser så mysigt ut att ligga där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar