9.12.11

24

Man skulle kunna tro att det är julafton jag syftar på med min rubrik. Speciellt just för att jag varit så jultokig det sista,haha. Men icke. Det jag menar är att vi har öppet till 24 på AkerBrygge idag. Jag är glad att jag slutar kl 20 för det är sjukt mycket att göra idag. Tror vi i alla fall. Det brukar det vara dessa dagar. Ska gå i tid till jobbet så jag kan köpa lunch och sådant att äta mellan kunderna, för sedan är det ingen rast för oss idag. Men vi får ju betalt såklart;) Bäst att vara förberedd helt enkelt.
Vi kommer ha 20%- 70% på hela butiken plus massa andra erbjudanden hela dagen =) Kom och kööp!!

Efter jag slutat ska hag själv ta del av ett erbjudande på Wah Wah, köpe med mig lite ansiktprodukter för 30% billigare. Awesome ju! Och sedan bär det av till Carly som bor på bryggan. Ska bli så kul att se henne.

Har en toppendag idag=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar