11.12.11

Toppenkväll På Ish

Var som sagt ute igår. Trodde aldrig att jag skulle orka, men jepp party blev det. En riktig toppenkväll på alla plan. Helt perfekt får jag säga. Var ute med ett härligt gäng bestående av italienare och personer jag kände samt nya härliga människor. Vi gick till klubben Ish och Baren Nicol & Son. Då det bara var Nicol & Son gick jag nästan aldrig dit, bra var det, men det var för mycket folk på för liten yta. Så nu har de tagit över klubblokalen till fd livingrum, numera Ish då, och genast blir det ett av mina bästa ställen i Olso för nu finns det plats på dansgolvet. Perfekt!

Träffade jobbgrannar som var ute på julbord och Carlys vän Markus med sina poolare som var hur trevliga som helst och lika party som mig,haha. Jag har aldrig dansat så all in som igår, drack sju glad vatten på en timma ( tack till er i baren som aldrig tröttnade på mig som bara beställde vatten,haha) och behövde aldrig gå på toa,haha. Då är det workeout liksom;) Känner mig väldigt fit idag alltså. Jag älskar att röjja loss men igår var det superröjja loss som gällde, med likasonnade människor. Svetten rann för det var sviinvarmt på dansgolvet, dock det enda negativa om stället som annars får toppbetyg av mig. 

Var en toppendj där som spelade alla låtar jag ville ha,så självklart blev det att jag dansade sjukt mycket då =) Alltså inte att jag gick och önskade låtar hela tiden, utan han spelade exakt den typ av musik jag gillar Hade jag varit dj hade jag spelat exakt sådana låtar som han gjorde. Mr Cristo kallar han sig för, lägg det namnet på minnet för där han spelar är det fest. Önskar jag hade haft fler partyhelger i Oslo men nu är det "Göteborg here I come" som gäller.

Här är föresten en chill söndagslåt som Mr Cristo aka Kristoffer Olsson gjort:

Adele - Someone Like You (Soulhook Edit) by Mr Cristo


Jo, slutet på kvällen spenderade jag med dj:ens bror och fotograf Alexander i en taxikö som varade en timma. Tur jag hade toppensälskap. Pratade om allt verkligen, love it när jag tärffar öppna härliga personer. Tack alla jag träffat och var med igår för en underbar kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar