14.12.11

Gissa vad

Gissa vad jag gör nu? Jo, jag lyssnar på jullåtar innan jobbet. Åå jag gillar jullåtar. Men det är nog en månad om året dock,haha. Har fått in en himla julstämning nu vill ja lova. Ska nog ta en smutt av julmusten som S tog med sig för en månad sen. Ja, jag njuter sakta;)

Hoppas allt är bra med dig!!
Idag är det jobb till stängning som gäller och sedan en drink med några vänner =) Måste passa på att göra så mycket som möjligt nu ju. Imorgon kommer älskade Johanna äntligen hem. Är så glad vi hinner träffas. Skulle egentligen fixat  i lägenheten all in imorgon, men det får bara vara. För vänner är viktigast, dem familj och min stora kärlek =)

Här får ni lite julbilder =)
Kramar!!


Knäckäpplen, mums!!



Vårat julbord



Oj oj, vad hände med mustaschen?;)


Undra om de blev rädda för tomten;)





Pakeeet!!








1 kommentar:

  1. Jul,jul,jul strålande jul!Vad vore julen utan allt detta!Tomt o innehålls löst som en påse om man inte fyller det med något. Skumtomtar,knäck,etc.Jullek!Hur många julord kan du komma på?Julpuss o Julkram på dej hjärtat!

    SvaraRadera